En väldigt bra dag

I onsdags kväll började jag min planering och målsättning för de kommande 12 veckor som jag ska göra min träning. Tänk att jag redan har klarat av första omgången!

Jag skrev ner inspiration till mat, skrev ner hur jag ska planera bättre och förbereda för att underlätta varje vecka. Jag har tagit måtten på min kropp för att kunna se tydligare resultat. Jag var ju dum nog att jag inte gjorde det innan jag började denna resa för över 12 veckor sedan. Jag har inte gått ner mycket i vikt, men på foton före och efter, så ser man väldigt tydliga resultat, så det bevisar bara att vågen inte alls är ett tillförlitligt redskap att mäta hälsa eller kroppsform.

Jag börjar känna inspirationen komma krypande igen, vilket gör mig så glad. Igår hade jag enormt mycket på schemat efter jobbet. Mannen jobbade länge och tog hand om barnen, och för min del skulle det veckohandlas, städas och göras vad som kändes som flera hundra pannkakor till barnens båda utflykter idag. Jag hade redan bestämt mig för att jag fick stå över träningen, men när klockan var 20:30 och jag var klar med allt, så kände jag mig riktigt peppad inför träning, så jag bytte om och gick 40 minuter på gåbandet! För en gångs skull kändes benen fulla av energi och bara gick av sig själv, svetten rann och jag var så lycklig!

Det var en väldigt bra dag igår!

Idag är det fredag och fyra dagar ledigt väntar på mig igen! Mannen måste jobba både måndag och tisdag och nästa vecka är galet tuff för honom, men vi kommer ta oss igenom det också, som vi brukar! Jag ska njuta av mina fyra dagar med barnen!

Bildresultat för good vibes

xoxo

One thought on “En väldigt bra dag

  1. Hej Annica, va kul att höra av dig, tack för din kommentar på min blogg. Självklart kommer jag ihåg dig. Helt galet vad åren går. Känns märkligt att det är så länge sen men samtidigt kul med vad internet ger oss för möjligheter att följa varandra även fortsatt. Ska bli kul att följa din blogg. Vad gör du nu för tiden? Kram kram Cornelia

Kommentera

