Underbara dagar

Jag är så glad att jag spenderade ledigheten med att bara njuta av det fina vädret och sällskapet av min familj! Alla måsten sattes på paus och inte förrän igår eftermiddag fick jag ordning och städat i huset.

Jag har verkligen blivit bättre på det här med att ta det lugnt, njuta av att göra ingenting och inte få panik av att tänka på allt jag ”borde” göra. Barnen har varit ute och spelat fotboll och lekt med kompisar från morgon till solnedgång! Vi har promenerat vid stranden, grillat, spelat minigolf, pratat och skrattat och bara umgåtts helt enkelt! Jag är så tacksam för dessa fina dagar!

Igår var det mors dag och med mannens hjälp så klart, så fick jag dessa fina blommor av mina barn ♥. Otroligt vackra och doftar ljuvligt!

xoxo

One thought on “Underbara dagar

Kommentera

