Sol och grönska

Våren börjar verkligen komma här i Skåne. Lite varmare temperaturer och solen visar sig allt oftare! Idag gick till skolan i shorts, haha! Fast mina barn skulle kunna gå i shorts och utan jacka mitt i vintern om de fick. Så lite kläder som möjligt passar dem bäst!

Själv kom jag precis på att vi bara jobbar/går i skolan 3 dagar nästa vecka! Lite långhelg passar utmärkt!

Den här veckan har inte varit lika kaosartad i mitt huvud som förra veckan. Men en stor skillnad är ju att mannen är hemma. Jag lämnar automatiskt över den del av ansvaret på honom och vi faller in i vår vanliga rutin med barn, hushåll, fix och träningar.

Träning och kost är planerad för helgen och nästa vecka. Jag skulle egentligen handla mat idag, men igår ekade kylen så tom att jag och åkte iväg klockan 20 och storhandlade. Det är lättare att göra saker när det fortfarande är ljust ute. Kör man och handlar klockan 20 mitt i vintern känns det som att det är mitt i natten.

En favorit! Jag måste ju hitta hälsosam mat att frossa i 😉

Ha en underbar torsdag!

xoxo

2 thoughts on “Sol och grönska

  1. Härligt, är du även ledig fredagen?
    Hoppas på en fin helg då. Själv åker vi i väg fre-sön 😌
    Så gott med fruktsallad 😋

Kommentera

