Because I’m worth it

Det är nu 11 veckor ( 13 egentligen, men 2 veckor har jag gjort om) sedan jag började min resa mot ett hälsosammare jag. Jag är inne på 12:e och sista veckan av programmet, men det tar inte slut efter detta. Nu har jag fått in detta som en rutin i min vardag, en del av mitt liv, så jag kommer fortsätta om och om igen. De största resultaten kommer jag se om ett år eller två. Att ändra sin kropp och hälsa genom träning och kost TAR TID!

Under dessa 11 (13) veckor har jag inte handlat ett enda klädesplagg, jag har velat vänta. Det enda jag har köpt är skor och träningskläder. Igår kände jag att jag ville ut och shoppa. Vi hade inget speciellt efter jobbet och mannen är hemma. Så jag åkte iväg och strosade på shoppingcentret i över 2 timmar helt själv och jag hade tur som hittade en massa fint som jag köpte. Det var kul att kunna ta en storlek mindre och tycka att det satt bra och såg fint ut.

Jag fick en kommentar från en vän om hur mycket jag hade shoppat och jag måste säga att jag blev ledsen. Vad spelar det för roll? Jag förstår nog inte riktigt.

Efter 11 veckor av hårt kämpande med träning och kost, uppoffringar, svett och en hel del svordomar, så tycker jag att jag är VÄRD detta! 

4a1d5fb604067178519b0c275a573264

xoxo

7 thoughts on “Because I’m worth it

  1. Så klart att du är värd det! Det är väl ingen som ska ifrågasätta det tycker jag!
    Skaka av dig de dumma orden och bär dina nya plagg med stolthet! För det är du verkligen värd min vän!

    Stor kram och grymt bra kämpat!

  2. Alltid kul när man väl hittar något. Ta inte åt dig av det, du får handla precis vad du vill. Har ju ingen annan med att göra.
    Du är grym i din träning & du fixar det.
    Stor kram ❤️

Kommentera

