Endorfiner alltså! 

Jag hade en tung dag på jobbet. Alldeles för mycket att göra och för många som drog i mig från alla håll. Till sist snurrade det runt i mitt huvud och jag kände mig på dåligt humör!

Efter jobbet skulle jag och mannen på ett möte, så jag fixade tacos till barnen som skulle vara hemma själva en stund. Efter mötet åkte mannen vidare till Danmark (ses på lördag älskling) och jag åkte hem, på en aning bättre humör än tidigare.

Medan barnen var ute och spelade fotboll så tränade jag! Och det blev ett asgrymt pass alltså! Jag var så full av energi och styrka och blev fullkomligt hög på endorfiner! Bästa känslan! Det är detta som är hela meningen med min träning! Att må bra! Och känna mig stark!


Tänk att träningen fick min dåliga dag att kännas bra och jag avslutar den på topp! Endorfiner alltså!

Bjuder på en bild på mitt svettiga osminkade fejs också! Slutkörd och jätteglad!


Xoxo

2 thoughts on “Endorfiner alltså! 

  1. Du är grym 💪🏼
    När man tränar så känns det underbart efteråt & man blir starkare, piggare & full av energi.

    Gött jobbat 🙌🏼👏🏻💪🏼

  2. Åh vad du är duktig! Jag måste också verkligen ta tag i mig själv och sätta igång. Jag är så schlapp och svullen känns det som. Ja, träning gör verkligen under med endorfin kickar.

    Jag köpte just nya addidas i svart på outlet här i förrgår.

    Kram och ha det gott!

    Anneli

Kommentera

