Åter till vardag

Jag skulle ljuga om jag sade att det var kul att gå upp klockan 06:00 idag, när vi har haft sovmorgon till nio, halv tio hela påsken. Vi gillar sovmorgon i vår familj. Och jag och mannen gillar att sitta uppe länge på kvällarna/nätterna, så då passar det bra med barn som sover länge också 😉

Det har varit lugna, härliga lediga dagar! Trots det dåliga, kalla vädret, så har vi fått gjort mycket i trädgården. Jag hade några saker på min lista och vi hann med allt. Igår åkte vi och handlade inför nästa projekt.

På påskafton var vi bjudna till mina föräldrar, med min bror och familj också. Vi ses inte så jätteofta, så det var trevligt att snacka ikapp med svägerskan framför allt. God mat och dryck och kusinerna lekte fint ihop!

Det var kul att jag direkt fick komplimanger för min träning, att det syns på diverse ställen på kroppen att det ger resultat! Det är så härligt med familj, för där är ingen avundsjuka inblandad, de är glada för min skull och de talar om det! Uppfriskande!

Nu har vi en fullspäckad vecka framför oss, med många olika möten på schemat på kvällarna och diverse annat. Och mannen är inte hemma! Men jag fixar det med bra planering, som vanligt! Skönt med en kort vecka eftersom tempot lär vara högt!

xoxo

Kommentera

