Andas ut

Igår var en jobbig dag på många sätt! Inget är värre än när en närstående går igenom något svårt. Oron tog över hela min värld igår, men idag andas jag ut, känner tacksamhet och glädje och njuter av solens strålar och att jag har min fina familj!

Jag har börjat skriva listor på saker jag ska ha med till Hamburg och inte minst; saker barnen ska ha med till mormor och morfar! Det är mycket att tänka på för tre dagar, med fotbollskläder, present till kalas, ombyte, laddare till all elektronik osv. Ja, i-landsproblem, men så är det ju.

Jag hoppas på att hitta vårskor i Hamburg! Jag har snöat in mig på loafers av alla de slag och hoppas på ett bra utbud så jag kan få med mig några par hem!

Vad sägs om dessa? Åh vad fina tycker jag!

xoxo

2 thoughts on “Andas ut

  1. Så glad för er skull att allt gick bra. Stor kram ❤måste kännas skönt. Då kan ni njuta lite extra på er weekend.

    Snygga rosa skor 👍🏼

    Kram ❤

  2. Hej Annica,
    Vad skönt att du kan andas ut. Styrka och värme till dig och din familj.
    Ja, loafers är så snygga! Jag har faktiskt hittat jättefina i 100% mocca samt i 100% läder hos HM. Kolla får du se! De har rosa, liknande de du har på bilden.

    Ha en underbar dag!

    Kram, Anneli

Kommentera

