Trött och glad

Idag var det segt att gå upp. Jag är trött nu i slutet av veckan, det känner jag. Men jag är härligt trött och mör i kroppen efter hård träning hela veckan. Jag har snart gjort 3 veckor! Jag har fortfarande en lååång väg att gå, men jag har verkligen accepterat att det kommer ta tid, vilket gör det lättare att inte deppa ihop för att man inte tycker det händer nåt. Man blir även blind vad gäller ens egen kropp och ofta är det lättare för andra att se förändringarna. Min man har redan påpekat att små förändringar syns. Och det är det som är målet för mig i detta, att få en stark, tränad kropp, inte jaga kilon. Alla har ju olika sätt som funkar och detta funkar för mig. Jag har aldrig varit så dedikerad till något som jag är till detta och min man säger ofta också att han aldrig sett mig gå så all in!

Idag är det fredag och det är lika med vilodag! Jag får väl också ta tag i hemmet lite antar jag (host, harkel). Hushållet är inte prio när jag är så fokuserad på min träning. Men jag stressar inte upp mig över det, det finns tid till allt, bara jag planerar.

Har helt glömt att berätta att vi fick besked häromveckan att vår äldste son har kommit in på Internationella Engelska Skolan. Vi är så glada över det. Han har velat byta skola sen fjärde klass, men vi har inte känt att han är tillräckligt mogen för att åka tåg till stan själv osv. Men nu till starten av sjätte klass kändes det som rätt tillfälle, så vi gjorde skolvalet i höstas och nu fick vi alltså äntligen besked! Så nu är pappret undertecknat och ska skickas in! Det kommer bli väldigt spännande och jag är övertygad om att vår son kommer mogna enormt med detta, samt att skolan har en helt annan disciplin än den han går på nu, vilket jag och min man gillar! Detta kommer bli toppen!

Ha en underbar fredag!

xoxo

One thought on “Trött och glad

  1. Kommer bli bra för C. Allt är ju lite läskigt i början, men helt övertygad att det blir bra.
    Ha en mysig helg❤

Kommentera

