Mars

Häromdagen såg jag det första vårtecknet i trädgården! Dock känns det inte så vårigt när det bara regnar och är grått dagarna i ända.

Men mars är ju som bekant en lömsk månad vädermässigt, helt plötsligt börjar det snöa igen!

I slutet av denna månaden är det äntligen dags för vår weekend i Hamburg, bara jag och mannen! Ska bli underbart att komma iväg och bo på hotell, äta god mat, umgås och shoppa! Känner jag mig själv rätt så kommer den mesta shoppingen bli till barnen, haha! Men det är kul att hitta något annat än Kappahl, H&M, Lindex osv. Det är rätt tråkigt att alla har ungefär likadana kläder, så jag hoppas på många fynd till barnen. Ja även till mig själv så klart, men jag håller ju på med min träning nu och vill väl först och främst komma i mål med den innan jag utökar min garderob!

Igår kväll genomförde jag ett mördarpass alltså! Jag var spyfärdig när jag var klar med träningen och det tog en timme innan jag hade återhämtat mig. Jag säger bara burpees… det måste vara djävulens påfund! Fick tvinga mig själv att äta sen och det är något jag inte är van vid. Jag har alltid velat äta så lite som möjligt, men numera äter jag mängder av mat och orkar oftast inte äta upp, plus att jag ibland får tvinga mig själv att äta för jag vet att kroppen behöver näringen. Som man kan förändras!

Så här ser det oftast ut när jag har förberett mina matlådor till jobbet, jag äter ju frukost på jobbet också.

Jag har fått min sommarsemester beviljad, så nu börjar vi fundera på vad vi ska hitta på. Vi vill ju gärna resa någonstans, men frågan är var. Vi får se vad det blir till slut! Att drömma och planera är kul!

xoxo

Kommentera

