Sol igen!

Som svensk eller kanske rättare sagt skåning, så får man vid den här tiden på året vara riktigt glad för de dagar man får se solen! Igår lyste den fortfarande när jag körde hem från jobbet och det är minsann sällsynt! Det var inte länge sen det var becksvart vid 16:30 när jag kör hem. Lycka!

En vacker morgon var det idag!

Mannen begav sig ju till Haparanda. Först mellanlandning på Arlanda och sen flyg till Luleå. Lite snopet var dock att planet fick vända på väg till Luleå på grund av tekniska problem, men det blev andra gången gillt och ungefär den tiden de skulle ha landat i Luleå, begav de sig åter från Arlanda. Som tur är så hade han tidsmarginal till mötet och även flyget tillbaka igen.

Jag har lite att fixa med i hemmet idag, och sen är det äntligen dags för träning. Leg day! Mitt träningsprogram är på engelska och det låter mycket bättre med leg day än bendag, haha! Älskar denna träning alltså! Så varierande och kul. Jag blir annars rätt lätt uttråkad av träning och behöver tycka det är kul för att orka motivera mig till att svettas! Men jag får verkligen utmana mig själv och fortsätta när jag normalt skulle gett upp. Men förhoppningsvis är det också detta som kommer ge resultat! Träningsvärken från min förra leg day, i fredags, börjar äntligen släppa så jag känner mig redo och peppad!

xoxo

Kommentera

