Tjoho!

Jag har hittat så mycket ny inspiration de senaste dagarna! Jag är riktigt peppad inför att förändra vissa saker! Jag ÄLSKAR att inspireras! Jag har en tendens att bli väldigt uppslukad av sånt som jag finner intressant och jag älskar att lära mig om nya saker. Jag sprudlar just nu av ny energi och en glädje som jag har saknat!

Tjoho säger jag för att mannen kommer hem ikväll! Jag är så grymt stolt över honom alltså! Han hade fått otroliga lovord från allra högsta chefen för hela företaget. Vi snackar ett globalt företag med 200 anställda och kontor över hela Europa och i USA. Och högsta chefen sa att ett av de bästa beslut han tagit var att anställa min man! Man blir så stolt att man spricker alltså! Och vet man dessutom min mans bakgrund och uppväxt och hur han fick detta jobbet, så förstår man hur ”success stories” föds! Han har en lång väg kvar att gå, mycket kvar att lära, men att fortsätta utvecklas är det som driver honom vidare!

Eftersom detta har varit intensiva dagar för honom, så har vi knappt hunnit prata på telefon. Han lyckades dessutom ringa när jag stod i duschen häromdagen, så jag har massor jag vill prata med honom om och massor jag vill att han ska berätta! Det blir en lugn och skön helg hemma för hela familjen! Ska bli mysigt!

Happy Friday people!

img_2422

img_2423

xoxo

One thought on “Tjoho!

  1. Härligt. Du fixar det 💪🏼
    Din man har verkligen kämpat & är målmedveten. Stort grattis till hans framgångar.
    Men tror också en del är för att han har dig med.
    Glad för er skull.

    Hoppas ni får en mysig & lugn helg tillsammans ❤kram

Kommentera

