Coffee I need or kill you I will

img_5474

Att börja dagen med kaffe är för mig lika självklart som att andas. Jag går upp, tvättar mig, sätter i mina kontaktlinser, sen går jag och startar kaffemaskinen. Varje dag. Utan undantag!

Perfekt skum med vår nya kaffemaskin. Bästa investeringen på länge!

img_5472

Jag kan inte dricka kaffet på jobbet, det smakar vidrigt, vilket gör att jag inte dricker mycket kaffe under dagen, utan det blir en kopp när jag kommer hem i stället! Kanske en kopp medan jag lagar mat, eller en kopp när jag går igenom posten, eller en kopp när jag sitter och pratar med barnen om dagen. Oavsett, så älskar jag mitt kaffe! Så är det bara!

Snö kom till Skåne i natt! Plötsligt händer det! Men minusgrader och blåst på det gör det dock mindre kul, även om det ljusnar upp i den grå vintern. får skippa sin fotbollsträning idag, det är inte värt att frysa ihjäl för en träning. I stället stannar vi inne med en tänd brasa ikväll och myser!

Redan onsdag! På fredag kväll kommer mannen hem igen, och jag som tycker han precis har åkt!

xoxo

Kommentera

