Bra flyt

Vilket flyt jag har haft både på jobbet och privat nu i flera dagar. På jobbet har jag flaggat av mejl, löst problem och det känns som att jag har bara smashat den ena bollen efter den andra! Så jäkla härligt!

img_2509

Hemma har barnen varit helt underbara och hjälpt mig på olika sätt, men framför allt genom att uppföra sig ordentligt. Finns inget bättre än när barnen kommer överens och har roligt ihop! Allt har flutit på och trots att saker alltid uppstår när man har barn, så har jag känt mig så lugn och harmonisk, inget har kunnat få mig upprörd. Skön känsla!

Jag älskar Instagram! Jag hittar så många spännande personer att följa, personer som inspirerar, som finns i alla världens hörn och som jag på olika sätt finner intressanta. Hittade en tjej från Australien som jag fastnade för. Hon har tagit sig ur ett långvarigt drogmissbruk och har nu börjat leva ett hälsosamt liv där hon inspirerar om mat och träning! Blev såld direkt när jag tittade igenom hennes flöde och läste saker hon hade skrivit. Och genast fick jag en massa inspiration till lite mer hälsosam mat, eftersom jag och mannen försöker implementera det där hemma! Så himla kul!

Bland annat lade hon ut den här bilden på sig själv, som är tre olika bilder från tiden innan hon tränade fram till nu, drygt två år. Och titta på vikten… ! Den där jäkla vågen är så missvisande och jag kan erkänna att jag själv deppat mer än en gång över att jag har tränat och tränat och ätit hälsosamt, men på vågen händer absolut inget. Ännu ett bevis på att vågen inte mäter hur hälsosam man är!

Hur som helst! Det är kul med ny inspiration och det är det jag vill ha social media till! Det är inte så att jag inbillar mig att min rumpa plötsligt ska se ut som hennes, haha! Jag är trots allt realist!

xoxo

2 thoughts on “Bra flyt

  1. jag har märkt en stor förändring i min kropp sen jag började lyfta vikter för ca 18 månader sedan. Kan inte säga att jag har tappat mer vikt de senaste 6 månaderna men kroppen känns tightare. Jag ställer mig ALDRIG på vågen, HELL NO. Missvisande och leder till att man tappar ork och lust att träna och äta rätt.
    kram på dig

    • Ja det är det jag är ute efter mest, att bli tightare och känna att kroppen är mer häslosam! Du har verkligen varit duktig! Kul att du har börjat blogga igen 🙂

      Kram

Kommentera

