Veckan

Det här är Veckan med stort V. En av de viktigaste händelserna för min man på hela året. Mässan i Berlin. Hans företag lägger ner otroligt mycket pengar (så mycket att det inte går att fatta) och tid och energi på denna mässa, och det är smått hysteriskt för min man dagarna innan med all planering och saker som ska ordnas. Jag försöker hjälpa honom med småsaker som stryka finskjortor, tvätta fintröjor, se till att kostymen är kemtvättad osv. Han är så sjukt jäkla stilig alltid på den mässan, min man! Bruna finskor från Ralph Lauren, mörkblå kostym från Sir of Sweden, olika skjortor från Eton och Hilfiger, slips från Eton, brunt bälte från Hilfiger och jacka från Hilfiger. Klass och stil är viktigt, hur snobbigt det än må låta. Utseende är otroligt viktigt i detta sammanhang, där han ensam representerar Sverige för hela företaget. Jag är så grymt stolt över honom! Han som kom från ingenstans till att ha gjort en bra karriär. Och den är inte slut än.

Veckan är noga planerad även för min del! Maten är inhandlad, läxor är gjorda och tvätten är tvättad. Ja, jag är rutinerad vid det här laget! Inte första gången jag är ensam med barnen en vecka om man säger så!

Vi åt god middag igår och hade mys med film och popcorn på kvällen! En skön avslutning på en fin helg. Familjen samlad, som vanligt när pappan ska vara borta länge! ♥

Tomat, mozzarella och basilika till mig och mannen som tillbehör. SÅ. JÄKLA. GOTT!

Ha en fin vecka!

xoxo

Kommentera

