God Jul och Gott Nytt År

Jag har en känsla av att det kommer bli glest med inlägg på bloggen under julledigheten.

Så jag vill passa på att önska alla en riktigt God Jul och ett fantastiskt Gott Nytt År! Hoppas 2017 blir ett underbart år!

Idag är det sista rycket på jobbet som gäller, sen har jag 10 dagar ledigt med familjen. Jag börjar jobba igen efter nyår, det blev för många semesterdagar att ta ut annars. Men jag är nöjd med den ledighet jag får och ser fram emot lugna sovmorgnar, goda frukostar, myskläder, titta på massor med filmer med barnen och bara mysa ner oss i soffan och så vidare! Vi behöver denna tid tillsammans!

Hur som helst!

Hejdå från mig på ett tag!

god-jul-2

xoxo

Kommentera

