Julkänslor overload

Jag har fått gjort riktigt mycket där hemma i helgen! Mer än vad jag hade tänkt faktiskt! På min lista inför advent och jul så stod det bland annat storstädning av barnens rum! Var tänkt att jag skulle ta ett rum den här helgen och ett nästa helg. Men det blev visst båda rummen den här helgen och total ommöblering av rummen dessutom! Det är så kul att förnya sig! Variatio delectat! Ett av de uttryck jag lärde mig på latinlektionerna i skolan och som jag aldrig glömmer. Både jag och barnen är supernöjda med resultatet. Ja mannen också väl, men när det gäller heminredning så är han kanske inte direkt entusiastisk ;).

Jag längtar redan jättemycket till nästa helg! Då blir det bland annat kalas för min brorson och adventspynt! Åh, vad jag ser fram emot en riktigt myshelg! Längtar till julkalendern börjar, till julmarknad, julbak och bara en massa mys helt enkelt! Har en barnslig julkänsla i år och vill liksom inte göra annat än vältra mig i julkänslor!

Livet känns riktigt bra just nu! Den känslan håller jag varmt inom mig och njuter av!

Lite julbilder från tidigare år!

xoxo

2 thoughts on “Julkänslor overload

Kommentera

