God morgon Torsdag

Nu har jag gått och varit småförkyld i flera veckor. Rinnande näsa, kliande ögon och huvudvärk från och till. Barnen hostar lite, snörvlar lite och är också påverkade av vädret.

Mannen kör till Stockholm idag, vilket inte känns helt bra med tanke på snökaoset där uppe. Jag kommer inte andas ut helt förrän han är hemma igen i morgon kväll.

Donald Trump blir näste president i USA. Jag orkar inte ens gå in på det, utan jag låter framtiden utvisa hur det kommer påverka oss i Sverige, om det nu ens kommer göra det. Men jag och mannen fick helt klart tvivel på om vi verkligen ska åka till New York som planerat när jag fyller 40. Kanske åker vi någon annanstans. Som tur är, så är det mer än ett och ett halvt år bort, och om ett år, när vi tänker boka resan, så har vi förhoppningsvis en bättre uppfattning.

Nu ser jag fram emot att det snart är helg. I morgon är det fredag och jag älskar våra fredagskvällar när vi äter gott och sen myser i soffan och tittar på Idol tillsammans! Lagom slappt fredagsnöje!

Dagens visdomsord:

8070-ea_be_kind-everyone-meet-fighting-battle-know-nothing-about-always-design

xoxo

Kommentera

