Mål

När jag gjorde mina mål för 2016 så visste jag ju inte vilka kastvindar vi skulle drabbas av i form av oväntade händelser med tråkiga konsekvenser nästan direkt när 2016 började.

Nu när jag ser tillbaka på året som snart har gått, och målen som jag satte upp i slutet på 2015, så inser jag att några mål helt enkelt inte kunde uppfyllas på grund av dessa omständigheter, utan får direkt flyttas över till målen för 2017. Och det är okej. Jag har lärt mig så otroligt mycket under året, och den största bekräftelsen jag fått är att jag och min man verkligen KAN, om vi bara bestämmer oss för det!

Så nu har jag alltså så smått börjat fundera på målen för 2017 och det är lika kul varje år att göra den listan!

Jag har redan fyllt mitt nya anteckningsblock med inspiration, idéer och listor på saker jag känner att jag vill skriva ner!

Dagens visdomsord kommer från Albert Einstein!

Ha en underbar helg!

xoxo

Kommentera

