Listälskare

De som känner mig vet att jag älskar att skriva listor! Jag gör listor för allt, inköpslistor, to-do-listor, mål, projekt, saker vi vill se och göra, saker att tänka på, inspiration, ja allt möjligt! Att skriva ner saker gör att jag skapar ordning och slipper hålla allt i huvudet och sedan glömma bort vissa saker.

Och just nu är dessa listor samlade i min telefon. Men det är ju såååå tråkigt! Det handskrivna är så underskattat! Jag älskar att fatta pennan och skriva ner saker och kunna bläddra i ett fint block!

Så idag ska jag iväg och köpa några fina anteckningsblock som jag hittade på nätet.

Jag försöker dessutom minska mitt mobilanvändande hemma, så att övergå till papper och penna känns så rätt och mycket mysigare dessutom!

Ser fram emot att krypa upp i soffan ikväll med tända ljus och en kopp kaffe och skriva ner alla saker som bubblar inom mig just nu!

Dagens visdomsord:


xoxo

Kommentera

