Oktober

Nu är det verkligen oktober! När jag vaknade i morse smattrade regnet på fönsterblecket och det var mörkt ute. Nu är jag ju lite knäpp så där, så jag gillar ju hösten och det mörka och ruggiga. Till viss del. Höststormarna kan jag vara utan, barnens blöta kläder är så klart inte så kul, men på det stora hela gillar jag mysfaktorn med hösten, levande ljus och brasor!

Jag känner mig full av energi efter en härlig helg! I lördags firade vi med gott vin och god mat!

Denna vecka är mannen bortrest till onsdag. Så det blir en hel del fotboll och läxor för min del. Lite annat måste fixas också, som vanligt. Barnen fick nya gympadojor förra veckan och nu kom jag på att de behöver ju lite varmare kängor också som är vattentäta, så det blir ut och shoppa också, men det är ju bara kul, haha! Så det blir en vanlig vecka med andra ord, barnens aktiviteter tar mycket tid, men aldrig att jag känner att det är jobbigt, jag tycker bara det är så himla kul att de har roligt och är aktiva!

xoxo

Kommentera

