Humble and kind

Veckan har gått galet fort. Helgen står för dörren och jag har ingen aning om hur dagarna och veckorna kan gå så fort. 

Men jag har en härlig känsla i hela kroppen. Humöret är på topp, helgen ska bli mysig med fotboll, god mat, familjemys, bio, yoga och annat smått och gott. 

Jag glömde berätta om vår tur till Ystad förra söndagen. Vi tog en dagsutflykt och ingen av oss hade tidigare varit i Ystad. Det var lite kallare än vi trodde, men vi gjorde det bästa för att hålla värmen uppe och hade en mysig stund i den vackra lilla stan. 



Familjetid känns så otroligt viktigt just nu när vardagen går i 190 och mannen är bortrest ibland i veckorna. Jag får så otroligt mycket energi av att vara nära min familj!

Igår lunchade jag och mannen ihop och sen efter jobbet spenderade jag kvällen med A och vi shoppade och åt middag och hade så himla mysigt! 

Älskar min familj över allt annat! Känner mig ödmjuk inför allt fint som livet erbjuder mig! 


Xoxo

Kommentera

