Barnledigt

I fredags blev barnen hämtade på förmiddagen av mina föräldrar. Idag på förmiddagen kom de hem igen. Två dygn utan barnen hör inte till vanligheterna. Men jag och mannen har myst och tagit det väldigt lugnt! 

Bara en sån sak som att vi i fredags gick och handlade på Coop tillsammans. Väldigt ovanligt. Vi köpte hem thaimat och njöt! I lördags städade jag hela huset medan mannen var på fotboll med A. Sen lämnades A till mina föräldrar igen och vi tog det lugnt hemma. Hemmet var extremt eftersatt denna vecka då jag har varit otroligt trött och orkeslös efter jobbet hela veckan. Ibland blir det så. 

Men nu är batteriet laddat. Mannen är borta hela veckan men jag har läget under kontroll och ser fram emot en bra vecka! 

Xoxo

Kommentera

