Många känslor 

Våren 2016 har varit något mer turbulent än vad jag gillar. Vi har fått vår beskärda del av problem att ta tag i och det har inte varit lätt alla gånger. 

Men i mitt minne är det de fina, ljusa stunderna som har störst plats! 

Jag kan inte gå in på allt som har hänt, många läser min blogg, och jag föredrar att vara privat i dessa lägen. Men det är en del som har förändrats som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Man kan så klart inte gå och vänta på att någon annan ska förstå sin del i det utan att man har konfronterats. Så jag kan bara se till mig själv. 

Så jag kör på. Lever mitt liv efter mina principer och gör som JAG känner och vad JAG vill och vad som är rätt för mina barn och min familj! Vad andra tycker om det är just nu fullständigt oviktigt och jag skiter faktiskt fullständigt i vad andra har för åsikter om våra val. Det viktigaste för mig är att min familj och jag mår bra! 

Xoxo

2 thoughts on “Många känslor 

Kommentera

