En stund vid havet

Jag älskar att bo vid havet. Hade inte kunnat tänka mig något annat faktiskt! Det är så vackert och rogivande. Vid havet  stannar jag upp i stunden, andas in nuet och fyller kroppen med tacksamhet!

Efter jobbet igår packade jag in lite grejer och barnen i bilen och så begav vi oss till stranden. Köpte lite mat på vägen och hade en mysig picknick med en fantastisk utsikt! 

Inget slår havet! A tyckte visserligen att Grekland var mycket bättre och det får jag väl hålla med om, men likväl har vi en fantastisk strand här i vår stad! 

Att åka på semester och endast ligga vid en pool lockar oss inte. Visst är det praktiskt att slippa all sand osv, men jag kan ändå leva med det om det betyder att jag får njuta av underbar miljö! Det är något magiskt över havet!

Vi satte oss i gräset igår, vilket passar utmärkt för picknick! På kvällen förberedde jag lite mat, så idag efter jobbet beger vi oss ner igen! 

Xoxo

Kommentera

