Hur tänkte jag nu

Jag fick plötsligt en massa att fixa med inför vår stundande resa. Ca 379 maskiner tvätt måste fixas. Kolla över vad barnen behöver/har växt ur. Köpa nytt. Handla lite småsaker som behövs på resan. Fixa ordning hemmet så det är fräscht när vi kommer hem. (Ja, jag lämnar alltid ett städat hem när jag reser för det finns inget värre än att komma hem till smuts och röra.) A har fotbollsskola tre dagar så packning och planering inför det. Hinna träna så jag trimmar till bikinikroppen in i det sista. Och nånstans däremellan fixa mat och umgås med barnen och allt annat som man gör varje dag. Och ja, jobba heltid förstås. Jag är dessutom uppbokad både onsdag och torsdag kväll. Och om jag glömde säga det, mannen är bortrest söndag kväll till onsdag kväll! Yes, blir nog bra. 

Har man inte att göra så skaffar man sig det. Men tja, sen får jag ju komma hit!


Så jag överlever alldeles säkert!

Xoxo

3 thoughts on “Hur tänkte jag nu

Kommentera

