38 år

Jaha. Då är jag 38 år. Officiellt. Jag har nog känt mig som det ett bra tag nu. Hur det nu känns, det vet jag inte egentligen. Men det känns bra! 

Jag blev firad i morse med sång och teckningar och massor med pussar och kramar. Det räcker för mig! På eftermiddagen blev jag även uppvaktad av mina fina vänner med dessa underbara Maja lyktor. Fick också ett fint armband som symbol för vår vänskap. Vilka vänner jag har! 



Och ja, vi firade även lite extra med att boka en resa lite hastigt och lustigt. Detta var året som vi inte skulle resa utomlands, men plötsligt blev det så ändå. Och vi åker om en vecka! 

Det kommer bli speciellt på många olika sätt. Vi kommer åka till Kreta, tillbaka till den by, Rethymnon, där jag och min man träffades för 14 år sedan, utan att ha en aning om hur framtiden skulle se ut. Och trots att han är grek så har vi inte varit i Grekland tillsammans på alla dessa år! Först bodde vi ju på Teneriffa, sen har det varit andra resmål. Så det blir nostalgiskt och spännande och helt underbart! Det är jag säker på! Vi är bra på att vara spontana! Det gör livet lite extra spännande och roligt att leva! 

En bild på 38-åringen bjuder jag på! Inte tagen idag, men för nån månad sen. 


Xoxo 

5 thoughts on “38 år

  1. Stort grattis på födelsedagen!
    Vad härligt med en spontanresa, ni är så himla bra på det där med att hitta på roliga saker, jag härmade ju dig lite förra sommaren och bokade en spontanresa, det var första gången för mig men inte sista 🙂

    Hoppas att ni får en superhärlig resa!

    Kram

  2. Grattis 38-åringen!

    Vänta tills du blir 47 som jag 🙂

    Du är så klassiskt vacker och ser inte en dag äldre ut än 28!

    Ha en fin dag,

    Kram, Anneli

Kommentera

