Planer

Jag planerar och gör listor. Jag gillar det. Behöver inte vara stora saker, men gillar att skriva ner och ha koll. Min telefon är full av olika listor, även om jag egentligen föredrar handskrivna listor. Dock är det praktiskt att ha allt samlat i telefonen. 

Jag planerar lite inför helgen. Jag vill köpa blommor och fixa lite i trädgården. Barnens kusin kommer och ska sova över hos oss och mannen ska ta med C på en grej. Hoppas på fint väder. 

Mina finingar. Nyklippta! 


Jag planerar ekonomin och vad vi vill spara pengar till. Långsiktigt och kortsiktigt. En hel del roliga saker och då är det kul att spara tycker jag! 

Jag planerar lite allmänt kring hus och hem. Jag har förändrat en del detta året. Vardagsrummet och senast vårt sovrum. I de båda rummen var där något jag inte gillade riktigt och när jag till sist kunde sätta fingret på det så gick det snabbt med förändringen. Sån är jag! 

Igår hade jag grym energi hela dagen! Kom hem och tränade, fixade mat, tvättade, dammsög och klippte gräset! C kom inte hem förrän kl 20 och A lekte med en kompis. Så massor med tid för mig själv. Det märks tydligt att barnen blir större och mer självständiga. 

Min kvällsmat igår. Mums alltså!


Idag håller jag tummarna för en vän som är på intervju för ett nytt jobb! Hoppas verkligen hon får det! 

Ha en finfin torsdag! Det ska jag ha! 

Xoxo

One thought on “Planer

  1. Jag gillar med listor 😉
    Fina killar ni har 💙 Åh så god den salladen såg ut. Jag köpte blommor i söndags.
    Hoppas ni får en fin helg 😌
    Själv ska jag njuta.

    Åh tack vännen för du håller tummarna för mig, får dock vänta en vecka till 😁

    Stor kram ❤️

Kommentera

