Solen strålar 

Vilken skillnad det är på ork och humör när man har fått sova bra. Igår var jag knappt människa på hela dagen. Hade sovit så fruktansvärt dåligt trots många timmar. Ändå tog jag mig ut och köpte skor till C och röjde där hemma ordentligt. Golvet är smutsigt men det är ordning på saker överallt iaf. En sak i taget. Idag är jag på bra humör och full av energi. Vilket ger resultat på jobbet också där jag får undan massor! 

När det är så här fint väder blir man helt klart sugen på att vara ledig. Men jag tänker ta tillvara på eftermiddagen och kvällen. Kanske blir det kvällsmat på stranden. Jag vill träna idag också eftersom det inte blev nåt igår. 

När jag tittar ut genom fönstret på jobbet ser jag det här. Ibland tar jag en paus, tittar ut och släpper tankarna på jobbet ett tag. Så skönt!


Vi får hoppas det fina vädret håller i sig över helgen! 

Jag bara älskar när fötterna får vara bara och fria! Äntligen är den tiden här! Nu kommer jag nog inte använda strumpor förrän i oktober. Bara avskyr strumpor!


För övrigt känns det som att jag har lite mycket i huvudet just nu. En del av det är sånt som faktiskt inte måste vara där. Men ibland blir det så att man måste fundera på vissa relationer i ens liv. Men jag måste börja släppa detta nu. Mitt liv är fortfarande mitt liv och det är det jag ska fokusera på! Men det krävs medvetenhet och att aktivt välja bort dessa tankar. Men i ett hörn av mitt hjärta känns det ändå lite sorgligt, den här förändringen som har skett, som jag inte riktigt kan sätta fingret på eller förstå eller ens få klarhet i. Nåväl, jag får släppa taget helt enkelt, och se vart det bär. 

Ha en underbar solig onsdag! Det ska jag ha!

Xoxo

Kommentera

