Stockholm

Det blev en tidig morgon igår för att ta flyget till Stockholm och kundbesök. Det var ett intressant och trevligt möte där jag lärde mig mycket och träffade härliga människor. Så mycket mer givande än jag först trodde det skulle vara, vilket jag är glad för. Efter mötet hann vi med lite snabb sightseeing i stan. Vädret var underbart! 



Stockholm är så fantastiskt vackert! Det var många år sedan jag besökte vår huvudstad. Tror bestämt att jag måste ta med familjen dit väldigt snart igen!

På kvällen hade chefen bokat bord på AG. Och kocken himself, Johan Jureskog, var på plats och turist som jag är så var jag tvungen att ta en bild med honom. 


Maten var förmodligen det godaste jag har ätit i hela mitt liv. Till förrätt vit sparris med hollandaise och löjrom. Himmelriket! 


Till varmrätt en entrecote med tillbehör. Det var en smakupplevelse utom denna världen! Allt var perfektion! 


Efter två supertidiga morgnar och en lång dag igår, är jag nu ganska slutkörd. Men det blir flyget hem nu och sen direkt till kontoret. Ingen rast, ingen ro. Ska bli skönt med en halv arbetsdag i morgon!

Xoxo

4 thoughts on “Stockholm

  1. Vad härligt du haft det. Ser riktigt mysigt & gott ut.
    Det är du värd & vilka betyg du fått. Kul att få höra det. Då växer man 😀

    Ha en fin dag 😌

Kommentera

