Sol sol sol

Vilken vecka vi har! Solen skiner och himlen är klarblå! Som vi har längtat, vi svenskar som är utsvultna på solen sen i höstas! 

Skåne! Vackra rapsfält. Tänk att en bild tagen med iPhone kan bli så vacker i färgen! #nofilter


Det är magiskt! 

Jag fokuserar på allt det vackra, det fina och det som gör mig lycklig. Tyvärr finns det en hel del negativ energi omkring mig, saker jag inte förstår, saker jag tycker är skrattretande, på gränsen till tramsigt, utifrån mitt perspektiv så klart! Men livet är kort! Alldeles för kort! Så jag styr mina tankar över till det som bringar mig lycka och glädje! 


Xoxo

Kommentera

