Långledigt

Fem långa, sköna, soliga, varma och superhärliga dagar hade jag! Det var verkligen så välbehövligt! Att vädret visade sig från sin allra bästa sida var pricken över i! 


Aw på onsdagen med mina vänner. Jag vaknade med tjock hals och trött som bara den och lämnade först återbud, men på eftermiddagen kände jag mig något bättre och följde med ändå. God mat och dryck och framför allt mina underbara vänner!


De lediga dagarna fylldes av grillmiddagar, solande på altanen, utflykt till Liseberg med familjen, fika med en vän, pysslande hemma och en massa annat smått och gott! En perfekt ledighet!


Jag kunde verkligen inte ha önskat mig mer! 

Nu är det en ny vecka med mycket på schemat. Mannen åker till Liverpool i morgon och kollar fotboll, som han längtar! Jag känner mig glad och livet är riktigt gött att leva just nu! 

Xoxo

2 thoughts on “Långledigt

  1. Låter som du/ni hade fina dagar.
    Det är du värd. Ser underbart ut på Liseberg, fina bilder.
    Tack för fikan😌

    Ha en fin dag ❤️

Kommentera

