Bra start på veckan

Måndagen blev en riktigt bra dag! Efter jobbet hämtade jag C på hans träning, sen åkte vi hem och jag tog på träningskläder. Sen intervalltränade vi tillsammans, jag och min store son, i underbart vårväder! Så kul det var. Vi tog oss från vår lilla by till grannbyn där mannen och A redan var eftersom A tränar fotboll där på måndagar. Kom dit rätt mör i benen, men fortsatte träna squats och situps och sen passade vi fotboll tillsammans, jag, C och käre maken. Riktigt kul var det!

Åkte hem och fixade middag. God laxfile med kall senapssås och tillbehör. En klassiker hos oss. Alla älskar det!


Efter middagen hade jag fortfarande energi, så jag och barnen gick till konstgräsplanen på skolan och spelade fotboll ihop. Jättekul! Väldigt bra att bo nära skolan! 

Sen hem, duschen för alla och jag röjde, dammsög och fick huset i ordning. Mannen jobbade lite. Harmoni. Lycka. Glädje. Enkelhet. Familj. Kärlek. Helt underbart! 

Xoxo

2 thoughts on “Bra start på veckan

Kommentera

