Vårkänslor?

Jag trotsar de kalla vindarna och kör med ballerina nu, de dagar som det inte regnar. Men vårkänslor? Not so much! Igår snöade det till och med! I Skåne!! Nä, nu får värmen mer än gärna komma! 


Jag har också tagit fram min vår och sommarväska. Min skatt som jag köpte i New York förra året. Snart exakt ett år sen faktiskt!


Älskar min MK. Jag är dock lite trött på att typ ALLA svenska tjejer har en MK väska. Vad är grejen? Ja, jag är ju uppenbarligen en av de där tjejerna, men eftersom jag hade spanat in den väskan så länge, så köpte jag den trots att ”alla” började köpa MK. Jag är inte mycket för att följa trender och mode, utan är min egen, förmodligen ganska tråkig, men skulle inte få för mig att låtsas vara någon annan. 

Hur som haver. Igår hade jag fullt upp efter jobbet. Men jag fick massor gjort och känslan när jag satte mig med min kaffekopp var underbar! Trött, men så himla nöjd! 

Idag kör vi på i full fart igen! Men jag är så glad att jag äntligen är ur min lilla svacka som jag hade i några veckor i februari/mars. Nu är energin på topp igen och jag har så mycket att se fram emot och längta till och planera inför! Livet är riktigt bra just nu! 

Och jag är så tacksam. Så oändligt tacksam! 


Xoxo 

2 thoughts on “Vårkänslor?

  1. Man ska vara sig själv😀De vinner man på i längden. Jag kör också min egen stil, lite vad jag tycker om att ha på eller äga.

    Vad härligt att du är på topp & fått energin tillbaka. Värmer 😌

    Glöm inte att andas mellan allt ❤️

Kommentera

