I min lilla bubbla

Vilken bra vecka jag har haft! Än är den inte slut men den har verkligen varit jättebra hittills! På jobbet har jag fått gjort massor och hemma har allt flutit på i lagom takt trots ett fullt schema. Lovely! 

En del nya beslut togs idag, närmare bestämt så var det A som hade nya tankar om när/var/hur han vill fira sin födelsedag. Så det var bara att boka av och ändra planer, men är det något vi är bra på, jag och min man, så är det att ändra planer, vara flexibla och spontana! Vi älskar att vara spontana! Och jag måste  säga att de nya planerna är mycket bättre och alla i familjen är glada och nöjda. Födelsegrisen framför allt! 

Som vanligt har jag en hel del djupa tankar också. Jag har släppt en sak som har tagit mycket tankeverksamhet den sista tiden. Det blev för mycket och jag släppte helt enkelt det. Nu måste jag vara egoist! Och det känns bra! Så nu stannar jag här, i min lilla bubbla, där jag har det bra och älskar livet!

                                    Xoxo 

One thought on “I min lilla bubbla

Kommentera

