A good feeling

Idag har jag en riktigt bra känsla i kroppen. Det regnar, blåser och är närmast höstväder ute, men jag känner mig full av energi och full av glädje inför livets små skeenden.

Igår hade jag en sådan där toppendag på jobbet. En sådan dag där allt bara flöt på och jag fick massor gjort och dagen svischade förbi i en väldig fart. Bästa känslan är att gå hem och känna att man har uträttat något. På lunchen gick vi ut och åt tillsammans för att välkomna vår nya kollega och det var gott och trevligt.

Jag hoppas på att flytet fortsätter idag och gärna hela veckan, för det hade varit skönt att få undan en massa som ligger och släpar. Sysslolös är jag ju definitivt aldrig!

Ikväll blir det middag hos mina föräldrar. Ska bli otroligt skönt att sätta sig vid dukat bort så här på en vanlig tisdag.

För övrigt känner jag mig så där filosofisk, som jag så ofta gör. Jag funderar ju alltid över både stort och smått och jag tycker det är viktigt att vara närvarande i livet, medveten om saker och ting och försöka leva i nuet. Detta är saker jag har jobbat på de senaste åren och det för mig alltid åt rätt håll.

Today is a good day!

xoxo

2 thoughts on “A good feeling

Kommentera

