Härlig helg 

Trots att mannen var borta hela veckan så har jag känt noll komma noll stress.  Barnen har varit superduktiga och allt har flutit på i fin harmoni. Konstigt nog har jag fått en massa tid för mig själv och kunnat göra precis det jag har känt för. 

Fredagen spenderade jag med jordgubbar, te och tv-serie. Lugnt och skönt och precis vad jag behövde. 

   
  Barnen och jag klämde fyra såna här lådor med jordgubbar på tre dagar.  
Först hade jag och barnen lite tacomys. Enkelt och barnen älskar det. Trots att vi äter tacos betydligt mer sällan en medelsvensson, så är jag rätt trött på det faktiskt. Men men. Vi hade supermysigt. 

  
På lördagen blev det lite allt möjligt. Fotbollsträning för A, kompisar för barnen, en shoppingtur för mig och en massa annat fix. Kul! Mannen kom hem kl 17 och han var efterlängtad! 

Idag har vi mest tagit det lugnt tillsammans hela familjen. Spelat spel, tittat på film, kalas för A och bara hängt här hemma tillsammans. Riktigt mysigt och välbehövligt. 

Nu är jag redo för en ny vecka med en hel del nytt på jobbet. Jag ska börja måndagen med att färdigställa ommöbleringen på mitt kontor, vi har gjort en omflyttning av kontoren och jag har nu massor av plats att optimera. En ny kollega börjar och ja, en hel del att göra alltså! I’m game! 

Xoxo

Kommentera

