Sjukstuga 

Det blev en jobba hemma dag idag. A var lite snorig igår kväll men annars pigg. I morse vaknade han stormförkyld med rinnande ögon och näsa. Har verkligen aldrig sett honom så förkyld! Så jag åkte till jobbet och hämtade min dator och grejer. 

 

Jag jobbade och fixade här hemma om vartannat och sen på eftermiddagen gick han och lade sig och sov i tre timmar! Snacka om utslagen! 

Nu har vi ätit middag och en lugn kväll väntar. 

Sakerna som jag beställde från Zalando kom idag. Och jag blev verkligen så där riktigt jäkla skitnöjd! Allt passade perfekt! Alltid svårt att beställa skor man inte provat, men dessa satt som gjutna! Såååå sköna! Ganska dyra ballerina, men en sak har jag lärt mig vad gäller skor och det är att man får vad man betalar för! Supersköna och supersnygga från Hilfiger denim. Och hur snygga blev de inte till den marinblå mönstrade kjolen!

  
  
Kjolarna satt jättebra på mina kurvor och materialet var riktigt bra och skönt. De hade en underkjol så de blev inte så där genomskinliga som vissa sommarkjolar kan vara. Det är jag för gammal för. Jag kommer beställa en kjol till i ett annat mönster som jag blev förtjust i. 

Den prickiga kjolen var precis så söt på som jag hoppats! Grymt nöjd är jag! 

  
Så allt som allt en lugn bra dag, förutom att min älskling är sjuk så klart! 

Xoxo

6 thoughts on “Sjukstuga 

  1. Naw krya på honom 💙
    Så härligt när man blir nöjd & allt passar 😀👍
    Riktigt fint 😀

    Ha en fin kväll😌

  2. Å så fint!

    Jag gillar TH. Köpte ursnygga stövletter därifrån i USA.
    Prickiga kjolen är precis min stil så nu härmar jag dig 🙂

    Ha en fin dag!

    Kram, Anneli

  3. Det är fantastiskt egentligen. Jag jobbade också hemma den dagen, lillgrisen hade migrän och jag svängde iväg tidigt på morgonen och hämtade datorn på jobbet… vi är så himla lika, det är som att vi går hand i hand fast på distans… vi tänker och resonerar på samma sätt, vi känner lika mycket (tror jag)…

    Skönt att läsa att ni mår bra igen 💙

    Stor kram min vän!

Kommentera

