I mitt eget sällskap

På soliga vårkvällar som den här, så är barnen ute i princip non stop när vi kommit hem. Först var det parkourträning för C och sen fotbollsträning för A och nu är de ute igen. 

Vilken tur att jag trivs så bra i mitt eget sällskap. Oftast föredrar jag faktiskt att vara ensam, jag är nog något av en ensamvarg, och min mamma har berättat att jag var sån som liten också. 

Diskmaskinen är igång, jag har njutit av en god skinksallad och om en stund blir det ett träningspass även för mig. 

  
När barnen har lagt sig tar jag mitt kaffe och kollar på tv-serie och skriver inbjudningskort. Vi har visst någon som fyller 7 år om ett par veckor. Och jag råkar veta att det ligger gömt en massa presenter i huset som kommer göra vår lille kille tokstollig av glädje! 

Xoxo

2 thoughts on “I mitt eget sällskap

  1. Full fart i början på veckan.
    Jo våra är mest ute nu. Men skönt för äntligen känns det som vår.

    Åh han kommer bli så glad.😀 Flitigt du är som skriver inbjudningskort redan. Vi har inte ens börjat tänka på det till vår blivande 6 åring 😁

Kommentera

