Söndag

Sovmorgon, god frukost och massor med kaffe! Älskar söndagsmorgnar!

   
 
Dagens träning är avklarad, barnen softar efter gårdagen som var full med fotboll, aktivitet och frisk luft. Mannen packar inför en vecka med möten i Danmark och seminarium i Tyskland. Vi ser honom på lördag eftermiddag igen. 

En lugn söndagsförmiddag alltså. Nu blir det en dusch för mig, sen packar jag och barnen en matsäck och beger oss till skogen. Där kan jag rensa tankarna och andas och begrunda livet. Mannen åker på sitt håll och vi på vårt. Vår vardag. Men vi är lyckligt lottade. 

Jag är så tacksam för min fina familj och tiden vi får spendera ihop. Tack till den som vakar över oss!

  
Xoxo 

2 thoughts on “Söndag

Kommentera

