A woman can change her mind!

En av de många fördelarna med att vara kvinna är att jag kan ändra mig och ångra mig precis hur mycket jag vill! Och det gör jag, jämt och ständigt! Inte mina fundamentala värderingar så klart, men andra saker. Ändrar mig hela tiden!

PSC-GOA-PNK-2

Det ligger något i uttrycket att ”sova på saken”. Speciellt för mig, som är så otroligt impulsiv och när jag har fått en idé i huvudet så ska det ske NU NU NU! Hatar att vänta! Och ibland kan det vara bra att ta lite tid på sig och inte förhasta sig. Det som jag tyckte verkade bra igår, kanske inte är lika bra idag. Nya insikter kommer jag till dagligen, i princip. Och det är kul! Att varje dag lära sig något nytt, antingen om sig själv eller något annat.

Och jag måste säga att jag har blivit bättre på att kontrollera min otålighet med åldern. Jag gissar att när jag är 90 år (för jag tänker bli minst 100 år) så kommer jag vara lugn som en filbunke, haha!

Idag är det fredag och jag är på strålande humör! Hämtmat står på menyn ikväll och sen ska jag fixa inför matsäcken till i morgon. En hel del mat blir det för 4 personer!

Trevlig helg!

xoxo

Kommentera

