Thank GOD it’s Friday!

Det var länge sen jag var så himla tacksam för att det är fredag och snart helg. Det har varit en sjuk vecka. På så många olika sätt. Och den har gjort mig så trött. På så många olika sätt.

Nu behöver jag en lugn helg med familjen och bara rå om oss allihop och äta gott, träna och bara vara. Göra saker som får mig att må bra helt enkelt. Det är vad jag vill!

Ett favoritcitat från en underbar film! Enda sedan den första gången jag såg filmen och hörde dessa ord, har de etsat sig fast i mitt huvud! En film man blir så himla glad av!

20118

Min hjärna är just nu in complete overload. Så till den grad att jag faktiskt inte orkar bry mig lika mycket om vissa saker som om andra. Trots att jag kanske borde. Det är som att hjärnan själv sållar och bearbetar, för att jag överhuvudtaget ska orka stå på benen. Jag är tacksam för min hälsa! Den är så otroligt viktig!

636699

Men jag kommer tillbaka. Med en massa nya erfarenheter i bagaget. Mannen höll med mig igår att detta året har nog inte börjat lika bra som vi hoppats, men vi börjar skymta ljuset i tunneln och, som jag intalar mig själv varje dag, this too shall pass!

635802095532059451-836209846_pain

Happy Friday! Thank God it’s Friday! I need Friday!

xoxo

Kommentera

