Torsdag

Natten till igår sov jag bara några timmar, vilket ger resultat på humör och ork och tålamod. Som tur är så höll sig barnen lugna igår, inga bråk, för det hade nog varit det sista jag orkade. Att det regnade hela dagen hjälpte ju inte heller direkt.

Så i morse kände jag mig lite piggare. Ända tills C började tjafsa om en sak. Tjafs på morgonen är typ det värsta jag vet. Det kan förstöra hela dagen. Men vi pratade på telefon sen och redde ut det. Skönt, för han har prov idag och jag vill inte att han ska vara distraherad. Det är en hel del prov och test för honom nu. Men det är bra träning!

Idag kommer mannen äntligen hem. Han är saknad! Vi har fullt upp ikväll, men det är bara att köra på. Livet stannar inte upp bara för att man inte har tid!

0fd08d9f26c35b85de9184e912eede7a

Kommentera

