Påsken kom och gick

Fyra dagar ledigt gick fort som bara den! Men vi har fått gjort en hel del och jag känner mig nöjd.

En massa god mat, slappande, renovering, utrensning, familjetid, hemmafix och släktträff. En bra påskledighet!

Ikväll är jag och barnen ensamma igen. Maken har åkt på jobbresa och kommer hem på torsdag. Tillbaka till vardagen!

Vi åt lite småplock, jag och barnen. Lätt men gott. Nu håller vi kväll och laddar inför en ny vecka. C har två prov nästa vecka och jag har förhört honom.

 


  

De soliga dagarna har varit underbara och äntligen har jag kunnat sitta i uterummet och läsa och dricka kaffe. En klar favorit!

 
Fick även rensat ut bland A:s leksaker. Det har stått på min to do-lista länge nu och äntligen kan jag bocka av det!

Nu tänker jag ha en skön kväll med kaffe och tv-serie!

Xoxo

2 thoughts on “Påsken kom och gick

  1. Men ni fick gjort en hel del😀
    Skönt med lite långledighet.

    Ja sol vill vi ha, likaså värme.

    Ha en fin vecka ❤️

Kommentera

