Äntligen färdigt 

Vi klarade målet och allt gick enligt planen. Igår kunde vi äntligen flytta in möblerna igen. Och jag är så nöjd och lättad. Äntligen kan jag njuta av påskledigheten. 

   
   

Igår var jag igång exakt hela dagen. Inte många stunder jag satt ner. Men vi fick så otroligt mycket gjort. Renovering, tvätt, städ, fix och allt möjligt där emellan. Och ändå blev jag inte så där utslaget trött på kvällen. Märkligt. 

Vi åt en god middag med lax, potatis, sparris och romsås. Mums! 

  

  
Där blev massor över kan jag säga. Blir lunch idag! 

Jag ligger i sängen och bloggar medan resten av familjen sover sött. Jag är i princip alltid den som vaknar först. 

Ligger och fantiserar om en stor kopp rykande hett kaffe.  Ja, dags att stiga upp till en orörd fin dag. Inget står på schemat men jag har planer på att träna och lite annat. 

Påsken kom äntligen till vårt hus. Jag var sen med pyntet pga renovering och jobb. Men ingen påsk utan ett ris och lite ägg. 

   
   
Glad påsk! 

Xoxo

2 thoughts on “Äntligen färdigt 

Kommentera

