Keepin´ busy!

Idag är där en väldig massa på schemat efter jobbet. Men jag tar det med ro, ingen mening att stressa upp sig. Igår var det också massor att göra, men när klockan var 20:00 så var jag ändå färdig med allt, trots att det kändes hopplöst ett tag.

Efter att vikten stod stilla ett tag, så har det börjat röra på sig igen! Det är underbart! Och det är inte för att vikt och utseende är det viktigaste, utan för att jag mår så jäkla bra av det! Jag mår mycket bättre utan de där extra kilona! Och visst ger det en enorm kick när man tar på ett par byxor som tidigare spände i midjan och kärlekshandtagen vällde över, och de passar nu perfekt! Inget väller över, inget spänner! Det bästa med den träningen jag gör nu är ändå att oavsett om jag ”bara” gått ner 3 kg, så märker jag att fett har omvandlats till muskler och därför blir effekten större än vad vågen säger! Det var mitt mål hela tiden, inte bara att gå ner i vikt, utan bygga muskler och göra kroppen fastare. Jag känner inte längre att det är tråkigt att träna, utan det ger mig en riktig kick!

Men nog om det! Time to get busy!

xoxo

Kommentera

