Tisdag

På fredag blir det äntligen AW igen med tjejerna! Vi har inte träffats sen oktober förra året, vilket verkligen inte är likt oss! Men hösten var turbulent på olika sätt för en del av gänget, men det bästa är att vi finns alltid kvar där för varandra, även om vi tar en paus emellanåt! Jag har verkligen fina vänner och jag ska alltid anstränga mig för att förtjäna deras vänskap! Saker händer, man glider ifrån varandra lite, men om grunden finns där, så hittar man tillbaka igen!

  

Jag minns fortfarande dagen då min kompis L frågade mig om barnen kunde leka nån dag. Vi träffades på parkeringen utanför förskolan när vi lämnade våra småkillar. Det var våra stora killar som ville leka, de hade precis lärt känna varandra för de hade börjat förskoleklass tillsammans. Och ja, de är vänner än och det är jag och L också! Vet inte hur, men något klickade mellan oss, och för det är jag evigt tacksam!

 Mitt allt! ❤️ 

Veckan som ligger framför mig är planerad redan, mannen reser bort och jag ska få in träningar och städning och handling och barnen! Inte konstigt jag känner mig trött för jämnan!

  

Ha en fin tisdag!

Xoxo

4 thoughts on “Tisdag

Kommentera

