Regnbåge och ljus

Älskar att det numera är ljust när man kör till och från jobbet! Efter en ganska sömnlös natt blev det en bra morgon ändå. Regnbågen jag fick se när jag körde till jobbet var magisk! 

   
 
Men direkt efter jag tog dessa bilder kom regnet. Oh well! Det piggade upp min morgon i alla fall! 

Helgen har varit bra. Mer eller mindre. Mannen är hemma igen och söndagen blev väldigt lugn! Något som kanske inte uppskattades direkt av den store prinsen i huset, som ju allt som oftast har energi så det räcker för tre. Men är det familjedag så blir det inga kompisar. Det fick vi hålla hårt på igår när kompisarna knackade på. Men så är det hos oss, har vi satt en regel så är det så! Man gör inte barnen några tjänster genom att vara velig! 

Nåväl. En vecka med fullt upp väntar, men jag klagar inte. Det är så det ska vara! Och jag får passa på att njuta av sällskapet av min käre make, för nästa vecka är han borta onsdag till lördag igen! 

Och sist men inte minst så älskar jag förändringarna i kroppen som träningen medför! Nytvättade jeansen slinker på utan att man måste dra och jag kan knäppa skärpet några hål längre bak! Vilken kick det är! Nu är det bara framåt som gäller!

Xoxo

2 thoughts on “Regnbåge och ljus

  1. Känns skönt att det börjar bli ljusare ute.

    Träningen är härlig & så roligt när man ser resultat 💪🏼 kämpa på.

Kommentera

