Så mycket kärlek

Det kändes extra vemodigt att säga hejdå till mannen i morse. Vi kramades länge, han höll mig hårt, vi viskade kärleksord. Vi kommer sakna, men det känns ändå okej. Mitt hjärta är fyllt av lycka, av kärlek och av tacksamhet för min fina familj!

Det blev mycket träning igår. Och matlagning. När jag inte vet riktigt vad jag ska ta mig till så brukar jag laga en massa mat. Och motionera för att få utlopp för all uppdämd energi. Idag känns det rejält i kroppen, men det gillar ju jag!

En härlig kvällspromenad med sonen blev ett av träningspassen!

Studiedag för barnen idag, men A får vara på fritids och C är hemma själv. Jag längtar redan till ikväll när jag får mysa med mina två grabbar! Kärlek! Så mycket kärlek!

xoxo

One thought on “Så mycket kärlek

Kommentera

