Fixardag

Idag har jag fått gjort massor! Städat hela huset, rensat och fått ordning i vår walk in closet i källaren. Där fanns det massor som hamnade i högen som mannen ska ta till tippen. Jag fick tvättat två maskiner och bäddat rent i vår säng. Sen fick jag gjort ett ärende och när jag kom hem körde jag ett hårt träningspass för hela kroppen! Känner mig grymt nöjd med allt jag har gjort och nu sitter jag välförtjänt och slappar i soffan. 

I morgon är det familjesöndag! ❤️

Xoxo

Kommentera

