Fredag, facebook och lite annat

För ett tag sen bestämde jag mig för att inte kolla Fb så mycket. Jag blir irriterad varje gång jag är där inne, folk har en förmåga att verkligen gå mig på nerverna med sitt skitsnack. Och jag tycker inte det är värt att bli upprörd och lägga min energi på detta, så jag minskade antal gånger om dagen som jag loggade in. Det var mer som en dålig vana; inget att göra, ja då gick fingret till den appen.

Loggade in i morse och det första jag läste irriterade mig som fan, så jag bara stängde ner direkt. Nu blir det facebook-detox på riktigt!!

Fredag idag och som vanligt har veckan rusat iväg! Men det har varit en bra vecka, även om jag inte fått gjort så mycket där hemma. Prioriterar min träning och barnen och när mannen är bortrest, ja då har jag inte den hjälpen heller, så det blir vad det blir. Tur jag har slutat stressa upp mig för det! Nästa vecka kommer också bli vad det blir. Då kommer jag inte ens kunna prata med min man på telefonen varje dag. Men jag klagar inte, jag är van och det brukar aldrig vara problem. Men när andra klagar för att mannen ska ut en kväll, jobbar mycket eller är borta någon dag här och där, då skrattar jag inom mig och tänker att dom har ingen aning!

Helgen kommer bli lugn och mycket familjetid eftersom mannen åker och är borta länge!

Trevlig helg!

xoxo

One thought on “Fredag, facebook och lite annat

Kommentera

